Isin ja äidin pikkuinen

joutsenet-tyyrinvirralla

7 kommenttia artikkeliin ”Isin ja äidin pikkuinen

  1. Etsin blogilistalta luontokuvaajia ja heti löytyikin hyviä kuvia. Tuossa alempana vain hämmästyin, että miten teilläpäin voi jo olla sepelkyyhkyjä, mutta nuohan ovatkin tavallisia kyyhkyjä. Olen vain niin odottanut sepelkyyhkyjämme, että hetkeksi häkeillyin 🙂

    Hieno kuva joutsenperheestä. Itse näin vasta kyhmyjoutsenia, mutta isokoskeloita sitten korvaukseksi.

    Hienoja pisarakuvia ja sieniäkin tuolla alempana. Minä olen vasta tänä vuonna erityisesti innostunut kuvaamaan lintuja, muuta luontoa olen koko ajan kuvannut.

  2. Hei Uuna, olen käynyt useinkin blogillasi. Sepelkyyhkyjä täälläkin keväämmällä näkee, nämä ovat Rautalammin kirkonkylän puluja. Joutsenperhe on talvehtinut tässä virrassa. Toinenkin ”poikanen” heillä on.

  3. Joutsenia, ihanaa 🙂 Eipä mene enää kauaa, kun joutsenten paluu alkaa. Sitä odottaessa ihailen joutsen-kuviasi.

  4. Poikaset uivat virralla vähän erillään vanhemmistaan. Kuvatessani tätä toista, pariskunta kiirehti pian lapsen luokse ja asettui molemmin puolin suojaksi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s